2024. április 23. 09:40–10:00 Plenáris Egy dologban lehetsz biztos. Csak az nem igaz, amit látsz, de minden más elképzelhető
2024. április 23. 10:50–11:05 Marketing Research Hungary. Hogyan néz ki az ember 24 órája, és közben mikor milyen médiumokat fogyaszt önmagában és párhuzamosan más típusú médiummal.
2024. április 23. 11:55–12:10 Marketing Research Hungary. Mit tudhatunk a tartós fogyasztási cikkek vásárlóinak médiafogyasztási szokásairól?
2024. április 23. 11:20–11:35 Content Com. Research Hungary: A média befolyásolási képessége 5 éve és manapság. Milyen trend bontakozik ki és mi lesz mondjuk 5 év múlva?
2024. április 23. 12:40–12:55 Content Com. Research Hungary! Tudjuk-e, hogy valójában melyik média befolyásol?
2024. április 23. 11:10–11:20 Sportmarket. Research Hungary. Mely csapatok szerveznek a világban mérkőzéseikhez saját közvetítést?
2024. április 23. 17:10–17:25 Content Com. Research Hungary Mit csinálnak az emberek a reklámblokk szünetében?